Іван Семенович Левицький (1838-1918) (літ. псевдоніми
- І. Нечуй-Левицький, І. Нечуй) народився 13 листопада 1838 р. в м.
Стеблеві на Київщині у сім’ї священика. Навчався в духовному училищі та
в семінарії. Закінчив Київську духовну академію. Учителював у
Полтавській семінарії, у гімназіях Каліша, Седлеця, Кишинева. Вийшовши
у відставку, оселився в Києві, де й провів решту життя. Помер І.
Нечуй-Левиць-кий 2 квітня 1918 р. Початок літературної діяльності І.
Нечуя-Левицького припав на 60-ті роки. У 70-х - 80-х рр. були написані
найбільш відомі твори письменника - «Микола Джеря», «Кайдашева сім’я»,
«Бурлачка», «Старосвітські батюшки та матушки», «Хмари». На тлі
художніх пошуків кінця ХІХ - поч. ХХ ст. його творчість відзначалась
тематичним і стильовим консерватизмом. Для прози І. Нечуя-Левицького
характерне реалістичне відображення дійсності. Основна тема його творів
- селянська. Увагу автора привертає соціальна проблематика. Він
розкриває вплив кріпацтва на долі й мораль селян, показує процеси, що
відбувалися в українському селі після скасування кріпосної залежності.
У повісті «Кайдашева сім’я» прозаїк змалював широку картину складних
процесів, зумовлених селянською реформою. На думку автора, саме
соціально-економічні причини змінили традиційний устрій народного
життя. Вони позначились не лише на майнових відносинах, а й на всьому
комплексі народної звичаєвості, моралі та психологічному складі
селянина. В окремих творах письменник змалював життя української
інтелігенції (роман «Хмари»). Значний інтерес становлять
фольклористичні та літературно-публіцистичні праці І. Нечуя-Левицького.
Кращі шкільні твори з української, зарубіжної та російської літератури для 1 и 12 класів а також реферати, дипломи, курсові. Сайт допоможе кожному школяреві та студентові для написання творів, рефератів, дипломів, курсових робіт під час вивчення курсу літератури. А також є основні твори на вільні та морально-етичні теми з літератури.
"Блогун" - автоматичний сервіс з розміщення реклами в блогах, соціальних мережах і суспільствах, що дозволяє купувати рекламу масово, без переговорів з кожним блогером.